A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дубовицька гімназія
Кролевецької міської ради

Сторінка для батьків

Дата: від до Скинути

Дисграфія у дітей. Чому виникає та як її подолати

ДИСГРАФІЯ У ДІТЕЙ. ЧОМУ ВИНИКАЄ ТА ЯК ЇЇ ПОДОЛАТИ Дисграфія – частковий розлад писання, коли дитині важко опанувати навички писання.  В цьому все частіше починають звинувачувати гаджети. Адже діти з малих літ вміло з ними контактують. Та насправді причини можуть бути різними. Давайте разом з’ясуємо основні причини її виникнення та як допомогти дітям подолати цю проблему. 

19:05 12.03.2020

Як вчити з дитиною уроки без стресу та криків

Як вчити з дитиною уроки без стресу та криків: поради експерта Багато батьків скаржаться на те, що виконання уроків — це найскладніша частина виховання школяра. Адже дитина може влаштовувати істерики, а батьки починають кричати, що призводить до стресу в сім’ї. Проте це можна виправити — варто навчити дитину сприймати домашні завдання не як повинність, а як ритуал. Для цього досить виконати кілька нескладних правил.

07:16 25.02.2020

Роль сім’ї в розвитку мовлення дитини

Роль сім’ї в розвитку мовлення дитини Фізичне, психічне та інтелектуальне виховання дитини починаєть­ся в ранньому дитинстві. Усі навички, в тому числі правильного мов­лення, формуються в сім’ї. Мовлення дитини формується на прикладі мовлення рідних та близьких їй людей: матері, батька, дідуся, бабусі, старших сестер та братів. Існує думка про те, що мовлення дитини розвивається самостійно, без спеціального втручання та допомоги до­рослих, начебто дитина сама, поступово оволодіває правильною вимо­вою. Насправді ж, невтручання в процес формування дитячого мовлення,  майже завжди стає причиною відставання в розвитку. Мовленнєві недоліки, що з’явилися в дитинстві, з великими труднощами перебо­рюються в наступні роки. Саме тому важливо, щоб у родині були ство­рені умови для формування мовлення дитини, починаючи з раннього віку. Дуже важливо, щоб маля чуло правильне, чітке мовлення, на прикладі якого формуватиметься його особисте.  Недоречно і навіть небажано говорити з малюком його ж мовою, повторюючи спотворені слова (дитина часто чує «диви» замість «ди­вись», «маєнький» замість «маленький», «мольоцько» — «молочко» тощо), це може гальмувати розвиток мовлення.  Особливо чітко потрібно вимовляти незнайомі, нові для дитини, а також багатоскладові слова. Звертаючись безпосередньо до дитини, ви спонукаєте її до відповіді, а вона уважно прислухається до вашого мовлення.  Батьки повинні привчати дитину дивитися прямо на того, хто гово­рить, тоді вона полегшено перейме правильну артикуляцію. 

20:33 17.02.2020

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень