10:03 28.10.2024
Сторінка для батьків
Притча « Про двох вовків»
Колись один мудрець відкрив своєму внукові життєву істину.
У кожній людині відбувається боротьба , дуже схожа на боротьбу двох вовків. Один вовк символізує зло: заздрість, егоїзм, амбіційність, брехливість, жадібність. Другий вовк символізує добро: миролюбність, любов, доброту, відданість.
Онук , який перейнявся словами дідуся до глибини душі, замислився й запитав:
-А який же вовк усе ж перемагає?
Старий усміхнувся й відповів:
- Завжди перемагає той вовк , якого ти годуєш!
Притча про жорстокість
В одному з монастирів Шаоліня майстер навчав своїх учнів. І якось учень поставив майстрові запитання :
- Учителю, а як дізнатися, наскільки я жорстокий ?
- Щоразу, коли ти завдаватимеш удару своєму ворогові, уяви себе на його місці і відчуй його біль. І якщо один раз не відчуєш болю – знай, жорстокість захлиснула тебе.
У засобах масової інформації все частіше з’являються новини про нестерпну жорстокість, носіями або жертвами якої є неповнолітні діти.
Українське суспільство переживає не найкращі часи : насильство в родині, нерівність, підвищена агресивність підлітків, вживання наркотиків, алкоголю, розкута сексуальна поведінка дітей та підлітків. Усе це знаходить своє вираження в поведінці та в стосунках між дітьми та між дітьми та дорослими.
Насильство – це дії над однією людиною або кількома людьми, що характеризуються такими ознаками :
- Чиняться усвідомлено, цілеспрямовано;
- Заподіюють шкоду ( фізичну, моральну, матеріальну);
- Порушуються права та свободи людини;
- Той, що чинить насильство, має значні переваги, це зводить до нуля ефективний захист жертви насильства.
Всеукраїнська програма "Ти як?"
Цінності формують нас як особистостей. А ще — вони є основою характеру наших улюблених персонажів. Завдяки цінностям вони стають живими, справжніми — такими, що хочеться запросити їх на побачення, обговорити новий сезон улюбленого серіалу чи просто поділитися найпотаємнішим. А іноді у нас є спільні цінності. Можливо, у цій каруселі ти знайдеш свої09:27 25.10.2024
Що потрібно знати про домашнє насильство
09:52 22.10.2024
Європейський день протидії торгівлі людьми
09:34 17.10.2024
09:46 10.10.2024
10:45 23.09.2024
10:42 20.09.2024
Як взаємодіяти з тривожними дітьми
Як взаємодіяти з тривожними дітьми: рекомендації для вчителів і батьків Важливо правильно підходити до виховання та навчання тривожних дітей, щоб допомогти їм розвинути впевненість у собі та уникнути стресу. Ось кілька порад:10:35 13.09.2024
Психологічні маркери, що свідчать про суїцидальні думки дитини
ПСИХОЛОГІЧНІ МАРКЕРИ, СУКУПНІСТЬ ЯКИХ МОЖЕ СВІДЧИТИ ПРО СУЇЦИДАЛЬНІ ДУМКИ ТА НАМІРИ ДИТИНИ · знижений емоційний фон, різкі перепади настрою від ейфорії до відчаю; · надмірна самокритика; · почуття провини, яке проявляється у вибаченнях та активних спробах примиритися з тими, з ким дитина раніше мала суперечки; · розмови про смерть, захоплення тематичною музикою, одягом із символами смерті (черепи, могили, надгробні плити тощо); · тематика смерті може проявлятися у творах, спонтанних малюнках або як чорний гумор; · дарування особистих речей, які раніше були значущими та дорогими для дитини; · цікавість до родичів або людей, з якими було втрачено зв’язок, і примирливі розмови; · самоушкоджувальна поведінка (шрамування, часті травмування, ознаки порізів на зап’ястках тощо). · поява тривожності, дратівливості, прояви конфліктної поведінки, злоби; · удавана веселість; · жарти над власними емоціями; · відстороненість, уникнення контактів з родиною та друзями; · поява ризикової поведінки; · зміни сну, брак енергії; · відмова від їжі або переїдання; · негативні репліки про себе; · репліки про неможливість виходу зі складної ситуації; · труднощі у подоланні щоденних проблем; · втрата інтересу до власної зовнішності; · погрози заподіяти собі шкоду або вбити себе; · підготовка або надсилання прощальних повідомлень; · розроблення планів покінчити зі своїм життям; · завершення поточних справ. ЯКІ ПРИЧИНИ Й ЧИННИКИ МОЖУТЬ ПОСИЛИТИ СУЇЦИДАЛЬНІ ДУМКИ ТА НАМІРИ ДИТИНИ Щоб краще розуміти дитину та її стан батьки, педагоги мають бути ознайомлені з причинами й чинниками, що можуть викликати в дитини суїцидальні думки та наміри й призвести до суїциду без надання відповідної допомоги. Ці причини можуть бути різними. Умовно їх можна поділити на такі групи: · проблеми в сім’ї (смерть одного або обох батьків, розлучення батьків тощо); · проблеми, пов’язані з кризою становлення ідентичності підлітка; · проблеми з навчанням; · проблеми медичні (розлади психічного здоров’я: біполярний або тривожно-депресивний розлади особистості тощо). дитини те, що вона сприймає як нестерпне, і її неможливість на це вплинути, наприклад, скандали між батьками, які дитина всіма силами прагне припинити, але не може нічого змінити – це одна з головних причин дитячих самогубств. Серед інших причин: · загострене проходження підліткової кризи; · неприйняття вікових фізіологічних змін, незадоволеність своєю зовнішністю; · хімічні залежності, які призводять до абстинентного синдрому або суїцидальних роздумів та дій у стані сп’яніння, неусвідомлення небезпеки в зміненому стані свідомості; · самотність, відчуття самотності; · депресія; · низька самооцінка; · розчарування в любовних стосунках; · демонстративні маніпуляції та шантаж значущих дорослих задля отримання послаблень або особливих привілеїв; · шантаж з боку зловмисників, погрози завдати шкоди рідним або друзям дитини; · неприйняття колективом однолітків (учнівським колективом), рольові конфлікти; · булінг та кібербулінг; · участь у небезпечних іграх, “групах смерті”, які навіюють суїцидальні думки.18:07 09.09.2024
Як прийти до тями після масованої атаки по Україні
Як прийти до тями після масованої атаки по Україні10:39 05.09.2024