A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дубовицька гімназія
Кролевецької міської ради

Сторінка для батьків

Притча « Про двох вовків»

Колись один мудрець відкрив своєму внукові життєву істину.

У кожній людині відбувається боротьба , дуже схожа на боротьбу двох вовків. Один вовк символізує зло: заздрість, егоїзм, амбіційність, брехливість, жадібність. Другий вовк символізує добро: миролюбність, любов, доброту, відданість.

Онук , який перейнявся словами дідуся до глибини душі, замислився й запитав:

    -А який же вовк усе ж перемагає?

Старий усміхнувся й відповів:

  • Завжди перемагає той вовк , якого ти годуєш!

Притча про  жорстокість

В одному з монастирів Шаоліня майстер навчав своїх учнів. І якось учень поставив майстрові запитання :

  • Учителю, а як дізнатися, наскільки я жорстокий ?
  •  Щоразу, коли ти завдаватимеш удару своєму ворогові, уяви себе на його місці і відчуй його біль. І якщо один раз не відчуєш болю – знай, жорстокість захлиснула тебе.

              У засобах масової інформації все частіше з’являються новини про нестерпну жорстокість, носіями або жертвами якої є неповнолітні діти.

              Українське суспільство переживає не найкращі часи : насильство в родині, нерівність, підвищена агресивність підлітків, вживання наркотиків, алкоголю, розкута сексуальна поведінка дітей та підлітків. Усе це знаходить своє вираження в поведінці та в стосунках між дітьми та між дітьми та дорослими.

           Насильство – це дії над однією людиною або кількома людьми, що характеризуються такими ознаками :

  • Чиняться усвідомлено, цілеспрямовано;
  • Заподіюють шкоду ( фізичну, моральну, матеріальну);
  • Порушуються права та свободи людини;
  • Той, що чинить насильство, має значні переваги, це зводить до нуля ефективний захист жертви насильства.

 

 

 

 

 

Дата: від до Скинути

Всеукраїнська програма "Ти як?"

Цінності формують нас як особистостей. А ще — вони є основою характеру наших улюблених персонажів. Завдяки цінностям вони стають живими, справжніми — такими, що хочеться запросити їх на побачення, обговорити новий сезон улюбленого серіалу чи просто поділитися найпотаємнішим. А іноді у нас є спільні цінності. Можливо, у цій каруселі ти знайдеш свої

09:27 25.10.2024

Як взаємодіяти з тривожними дітьми

Як взаємодіяти з тривожними дітьми: рекомендації для вчителів і батьків Важливо правильно підходити до виховання та навчання тривожних дітей, щоб допомогти їм розвинути впевненість у собі та уникнути стресу. Ось кілька порад:

10:35 13.09.2024

Психологічні маркери, що свідчать про суїцидальні думки дитини

ПСИХОЛОГІЧНІ МАРКЕРИ, СУКУПНІСТЬ ЯКИХ МОЖЕ СВІДЧИТИ ПРО СУЇЦИДАЛЬНІ ДУМКИ ТА НАМІРИ ДИТИНИ · знижений емоційний фон, різкі перепади настрою від ейфорії до відчаю; · надмірна самокритика; · почуття провини, яке проявляється у вибаченнях та активних спробах примиритися з тими, з ким дитина раніше мала суперечки; · розмови про смерть, захоплення тематичною музикою, одягом із символами смерті (черепи, могили, надгробні плити тощо); · тематика смерті може проявлятися у творах, спонтанних малюнках або як чорний гумор; · дарування особистих речей, які раніше були значущими та дорогими для дитини; · цікавість до родичів або людей, з якими було втрачено зв’язок, і примирливі розмови; · самоушкоджувальна поведінка (шрамування, часті травмування, ознаки порізів на зап’ястках тощо). · поява тривожності, дратівливості, прояви конфліктної поведінки, злоби; · удавана веселість; · жарти над власними емоціями; · відстороненість, уникнення контактів з родиною та друзями; · поява ризикової поведінки; · зміни сну, брак енергії; · відмова від їжі або переїдання; · негативні репліки про себе; · репліки про неможливість виходу зі складної ситуації; · труднощі у подоланні щоденних проблем; · втрата інтересу до власної зовнішності; · погрози заподіяти собі шкоду або вбити себе; · підготовка або надсилання прощальних повідомлень; · розроблення планів покінчити зі своїм життям; · завершення поточних справ. ЯКІ ПРИЧИНИ Й ЧИННИКИ МОЖУТЬ ПОСИЛИТИ СУЇЦИДАЛЬНІ ДУМКИ ТА НАМІРИ ДИТИНИ Щоб краще розуміти дитину та її стан батьки, педагоги мають бути ознайомлені з причинами й чинниками, що можуть викликати в дитини суїцидальні думки та наміри й призвести до суїциду без надання відповідної допомоги. Ці причини можуть бути різними. Умовно їх можна поділити на такі групи: · проблеми в сім’ї (смерть одного або обох батьків, розлучення батьків тощо); · проблеми, пов’язані з кризою становлення ідентичності підлітка; · проблеми з навчанням; · проблеми медичні (розлади психічного здоров’я: біполярний або тривожно-депресивний розлади особистості тощо). дитини те, що вона сприймає як нестерпне, і її неможливість на це вплинути, наприклад, скандали між батьками, які дитина всіма силами прагне припинити, але не може нічого змінити – це одна з головних причин дитячих самогубств. Серед інших причин: · загострене проходження підліткової кризи; · неприйняття вікових фізіологічних змін, незадоволеність своєю зовнішністю; · хімічні залежності, які призводять до абстинентного синдрому або суїцидальних роздумів та дій у стані сп’яніння, неусвідомлення небезпеки в зміненому стані свідомості; · самотність, відчуття самотності; · депресія; · низька самооцінка; · розчарування в любовних стосунках; · демонстративні маніпуляції та шантаж значущих дорослих задля отримання послаблень або особливих привілеїв; · шантаж з боку зловмисників, погрози завдати шкоди рідним або друзям дитини; · неприйняття колективом однолітків (учнівським колективом), рольові конфлікти; · булінг та кібербулінг; · участь у небезпечних іграх, “групах смерті”, які навіюють суїцидальні думки.

18:07 09.09.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень