20.03
Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування.
Опрацювати матеріал за підручником (прикладається).
Виконати два міні - проекти: "Малярні роботи в побуті власними руками";
" Я - споживач".
Вітаю тебе, семикласник!
Пропоную тобі ознайомитись з навчальним матеріалом з ІІ-го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект «Малярні роботи в побуті власними руками» та «Я-споживач». Завдання з елементами проектування, пов’язані з життєдіяльністю та самообслуговуванням «Малярні роботи в побуті власними руками» та «Я-споживач». Ознайомся з параграфами та виконай завдання.
Послідовність виконання міні-проекту
«Малярні роботи в побуті власними руками»
- Уяви, що тобі потрібно зробити ремонт. Визнач приміщення, в якому буде проводитись ремонт (клас, кабінет, шкільна майстерня, власна кімната, квартира, будинок тощо).
- Сплануй послідовність виконання малярних робіт.
- Намалюй ескіз або зроби детальний опис приміщення після ремонту.
Виконайте міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведи зошит на 12 листів).
Питання переписувати треба, і після кожного питання одразу давай відповідь.
Зразок:
Двадцяте березня
(дата відносна, ти ставиш свою коли робиш завдання)
Домашня робота
«Малярні роботи в побуті власними руками»
1.питання Перелічити назви малярних робіт.
1.відповідь
2.питання Навести приклади інструментів та пристосувань, що використовують при проведенні малярних робіт.
2.відповідь
3.питання Які індивідуальні засоби захисту використовують під час малярних робіт?
3.відповідь
Весь теоретичний матеріал взятий з підручника Трудове навчання для дівчат (Мачача, Титаренко, Гаврилюк) 7 клас 2015 р.
https://pidruchnyk.com.ua/722-trudove-navchannya-7-klas-machacha-2015.html
Послідовність виконання міні-проекту «Я-споживач»
- Обери будь яку упаковку, що є вдома (вона має бути пустою). Розглянь етикетку та упаковку продовольчих або промислових товарів. Визнач, яку інформацію можна з них отримати. (назва товару, зазначена на етикетці, виробник товару, його адреса, складники товару, термін придатності, інформація про догляд за товаром). Етикетку вклади у зошит.
- Чи містить етикетка, крім цифр і слів, інші зображення, знаки? Що вони означають?
- Придумай та намалюй власну етикетку до обраного товару.
Виконайте міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведи зошит на 12 листів).
Питання переписувати треба, і після кожного питання одразу давай відповідь.
Зразок:
Третє квітня
(дата відносна, ти ставиш свою коли робиш завдання)
Домашня робота
«Я-споживач»
1.питання Як визначити розмір одягу? Яким символом позначається розмір вашого одягу?
1.відповідь
2.питання Під час виробництва яких продуктів не використовують консерванти?
2.відповідь
3.питання Як визначити країну – виробника товару?
3.відповідь
Весь теоретичний матеріал взятий з підручника Трудове навчання для дівчат (Ходзицька) 5 клас 2013 р.
https://pidruchnyk.com.ua/153-trudove-navchannya-dlya-dvchat-hodzicka-pavich-gorobec-beznosyuk-5-klas.html
Дати відповіді на запитання.