A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дубовицька гімназія
Кролевецької міської ради

21.04.

Дата: 20.04.2020 18:17
Кількість переглядів: 1215

Самостійна робота

Двадцять перше квітня

Самостійна робота

Відмінювання і правопис порядкових числівників

  1. Повторити типи відмінювання кількісних числівників, с. 199 – 203.
  2. Повторити порядок відмінювання порядкових числівників, с. 204 – 205.
  3. Прочитати правило про порядок відмінювання дробових числівників, с. 206.
  4. Виконати вправу 479( виписати тільки числівники зі словами, які до них стосуються, словами), наприклад: нуль цілих п’ять десятих бала.
  5. Із вправи 480 випишіть речення з числівниками, числівники записуйте словами.
  6. Виконайте завдання 2 до вправи 480, с. 207.
  7. Підготуйтеся до контрольної роботи з теми «Числівник», повторіть матеріал параграфів 54 – 57.

 

Двадцять друге квітня

Контрольна робота

Числівник. Тест

І-ІІ рівень (кожне завдання оцінюється 1 б.)

Виберіть правильну відповідь.

 

1. Позначте рядок, усі слова в якому — числівники:

А   десять, десятеро, десятка, десятий; 

Б   три, третій, тридцять, триста;

В   двоє, другий, двічі, дванадцять;

Г   п'ятдесятий, п'ятдесят, п'ятдесятиріччя, п'ятнадцятий.

 

2. Позначте рядок, усі словосполучення в якому утворені правильно:

А   два дні, три олівця, чотири пенали;

Б   чотири портфеля, п'ять робітників, десятеро хлопців;

В   три п'ятих метрів, троє казок, два кошики;

Г   п'ять сьомих кілометра, семеро курчат, дванадцять книжок.

 

3. Позначте речення, у якому вжито збірний числівник:

А   Будувало дванадцять лицарів Софію.

Б   Школярики стоять по три, чотири.

В   Я міг на тисячу, лишаю на п'ятак.

Г   У погляді двійко іскрин виграє.

 

4. Позначте рядок, усі слова в якому — дробові числівники:

А три четвертих, одна друга, половина;

Б   дві п'ятих, тридцять сотих, дві десяті;

В   чотири восьмих, чотириста два, п'ять сотих;

Г   п'ятеро, п'ять десятих, десять сотих.

 

5. Порядкові числівники означають
А  кількість, що складається з певного числа частин цілого;
Б  кількість предметів як сукупність, єдине ціле;
В  порядок предметів при лічбі;
Г  кількість предметів у цілих одиницях.

 

6. Порядковим є такий числівник:
А  сімнадцять;
Б  сімдесят;
В  сімдесят три;
Г  семитисячний.

 

ІІІ - ІУ рівень (кожне завдання оцінюється 1,5 б.)

 

  1. Складений кількісний числівник 378 поставити у формі родового  та орудного відмінка однини.

 

  1. Складений кількісний числівник 894 поставити у формі родового  та орудного відмінка однини.
  2. Скласти речення зі вставним словом з будь-яким порядковим числівником на мільйонний.
  3. Скласти речення з однорідними членами з будь-яким порядковим числівником на –тисячний.

 

Завдання записуйте чітко та охайно. Відправляючи на перевірку, спочатку перевірте самі. Фотографуйте, поклавши зошит прямо перед собою, не перевертайте його догори ногами, не кладіть зошит впоперек. Перевірте зображення на чіткість.

Двадцять четверте квітня

Самостійна робота

Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

 

  1. Ознайомтеся зі схемою  підручника на с. 210.
  2. Вивчіть визначення займенника.
  3. Із вправи 483 випишіть виділені займенники та поставте до них запитання.
  4. Розгляньте схему на с. 211.Зверніть увагу, на що вказують займенники та з якими частинами мови вони співвідносяться.
  5. Виконайте вправу484 ( записуйте відредагований текст).
  6. Виконайте вправу 489, с. 213, 1-е завдання. Підкресліть головні й другорядні члени в реченнях.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень