Свято квітів
«Краса врятує світ»
Диктор. У гарячій пустелі від спраги і голоду помирає змучений мандрівник.
(На сцені повільно йде і падає чоловік у плащі. Встає і падає. Простягає руку: «Води, пити…води». Падає і затихає. Чути сповільнений стукіт серця. Звучить мелодія).
Диктор. Ніби крізь сон він бачить дві дівчини.
(Виходять дівчата, тримаючись за руки. Одна – дуже вродлива у рожевому пишному платті. Друга – з колосками у довгому волоссі, у вузькому жовтому платті).
Перша. (Нахиляється над мандрівником, знімає йому капюшон, піднімає голову, цілує). Устань, прокинься, страднику, живи.
(Чоловік піднімає голову.)
Друга. (Відлущує зерна із свого волосся і простягає йому, сипле їх йому у руку). На, з’їж, це поверне тобі силу.
(Дівчата повертаються йти).
Мандрівник. (їсть зерна, сідає). Хто ви? Як вас звуть?
Дівчата. (по черзі повертають голову). Я – Троянда. Я – Пшениця.
Мандрівник (встає, простягає вгору руку). Троянда і Пшениця! Краса і Доброта! Я складу про вас величальну пісню. Хай вічно живуть Королева квітів – Троянда і Цариця полів – Пшениця, однаково потрібні на Землі!
(Входить ведучі).
1 ведучий. Ми розпочинаємо наше свято – Свято квітів!
2 ведучий. Квіти, як музика, створюють піднесений настрій, надихають на творчість. Багато композиторів, художників, письменників присвятили квітам свої твори, вклавши у них багато любові, тепла і уваги.
1 ведучий. Добрий день, дорогі гості: шановні батьки, вчителі та діти!
2 ведучий. Свято квітів! Свято квітів!
Всі до нас, у наш палац!
Хто на свято? Всі приєднуйтесь до нас!
Чекаєм з нетерпінням.
Радіємо усі.
Це — сонячне проміння,
Це квіти і пісні.
1 ведучий. Чуєте пахощі в нашім дворі?
Квіти розквітли в ранковій порі.
Тут на світанку сам дощик ходив,
Білу лілею від сну розбудив.
2 ведучий. Чисто помилися
Мальви в росі —
Личенька круглі,
рожеві усі.
1 ведучий. Сьогодні свято наших барвистих друзів – квітів. І тут перед нами створено немало оригінальних букетів і композицій.
2 ведучий. Це свято-конкурс, і тому, як завжди, кожен клас буде намагатись якнайкраще представити і захистити свій витвір.
1 ведучий. А де ж журі?
2 ведучий. Давайте сьогодні, як вийняток, спробуємо обійтись без журі. Нехай судять самі глядачі.
1 ведучий. Ваші бурхливі оплески будемо сприймати, як схвалення, а гамір і свист – як осуд номеру чи композиції. Ви згодні?
2 ведучий. Тож підбадьормо наших учасників оплесками!
1 ведучий. Конкурс відкривають наймолодші – 1 клас! Запрошуємо!!! Дружніше!
2 ведучий. Конкурс триває! На виході 2 клас! Аплодуємо!
1 ведучий. Молодці, другокласники, не підкачали! А на сцені вже 3 клас! Зустрічаймо!
2 ведучий. Наш конкурс набирає розгону. Зустрічаймо 4 клас!
1 ведучий. Молодці! А що ж нам приготував 5 клас?
2 ведучий. Так тримати! Подивимось, що нам подасть 6 клас. Не чую підтримки!
1 ведучий. Наступний виступ 7 класу. Аплодуємо!
2 ведучий. Молодці! А зараз на сцені 8 клас. Зустрічаймо оплесками!
1 ведучий. Браво! А 9 клас вже готовий представити свій виступ? Чекаємо вас на сцені!
2 ведучий. Так тримати! А що ж нам приготував 10 клас? Подивимося!
1 ведучий. І, нарешті, найстарші! Вітаємо 11 клас!
2 ведучий. Бурхливі оплески!
1 ведучий. Ви розглянули велику кількість букетів і композицій, уважно прослухали їх захист. Даємо вам хвилину, щоб пригадати все, що ви бачили.
(Звучить музика).
2 ведучий. Отож… Ми уважно слухаємо, а ви голосно називаєте композиції, які перемогли.
1 ведучий. Я зрозумів усе. Ми згодні з Вами. Нам теж сподобались…(повторює кілька назв) і багато інших композицій. Всі сьогодні потрудились від душі.
2 ведучий. Подякуймо всім, хто творив ці осінні фантазії і представляв їх!
1 ведучий. Не спішіть виходити з зали. Пройдіться ще раз біля столів і уважно розгляньте усі букети. А тим часом для вас прозвучить музика.
2 ведучий. Дякуємо за підтримку! Будьте завжди з нами!