A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дубовицький ліцей
Кролевецької міської ради

Моніторинг з української мови

Дата: 27.01.2020 14:42
Кількість переглядів: 204

Результати моніторингу якості знань учнів 11 класу

Дубовицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 

Кролевецької районної ради Сумської області

з української мови (17.01.2020 р.)

 

Учнів

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Середній бал

Всіх

Виконували роботу

Учнів

%

Учнів

%

Учнів

%

Учнів

%

Моніторинг

5

5

0

0

0

0

5

100

0

0

7,8

І семестр

5

5

0

0

1

20

4

80

0

0

6,8

Аналіз роботи моніторингу якості знань учнів 11 класу

Дубовицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Кролевецької районної ради Сумської області

з української мови від 17.01.2020 р.

Завдання

Розділ. Які знання та вміння перевіряються

Виконали

Правильно (осіб)

% виконання

1

Орфоепія. Уміння наголошувати слова відповідно до орфоепічних норм.

5

100

2

Будова слова. Розуміння значення суфіксів.

5

100

3

Орфографія. Правильне написання  (разом/окремо) похідних прислівників, сполучників та однозвучних з ними сполучень іменників з прийменниками, прислівника із часткою.

4

80

4

Лексикологія. Розуміння значення слова

5

100

5

Пунктуація. Відсутність коми між однорідними членами, пов’язаними єднальним  сполучником і.

5

100

6

Синтаксис. Уміння визначати члени речення, розпізнавати однорідні члени.

5

100

7

Лексикологія. Уміння редагувати словосполучення, у яких допущена лексична помилка.

5

100

8

Орфографія. Написання слів, у яких відбувається спрощення.

5

100

9

Орфографія. Чергування у-в.

1

20

10

Морфологія. Уміння правильно утворювати форми ступенів порівняння прикметників, розпізнавати помилки при утворенні таких форм.

5

100

11

Морфологія. Уміння відрізняти правильні форми числівників від помилкових.

1

20

12

Синтаксис. Уміння правильно утворювати речення з дієприслівниковим зворотом.

1

20

13

Пунктуація. Розділові знаки в простому ускладненому реченні (коми та їх відсутність при відокремлених прикладках, обставинах, однорідних членах речення).

0

0

14

Синтаксис. Уміння розрізняти складносурядне речення із-поміж інших речень.

5

100

15

Фразеологія. Розуміння значення фразеологізмів, уміння добирати синоніми до них.

3

60

16

Пунктуація. Уживання тире в простому та складному реченнях.

1

20

17

Синтаксис. Розрізнення видів односкладних речень, уміння відрізняти неповне двоскладне речення від  односкладних.

1

20

18

Синтаксис. Уміння визначати синтаксичну роль інфінітивів.

0

0

19

Морфологія. Розрізнення частин мови.

0

0


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень