Моніторинг з української мови
Результати моніторингу якості знань учнів 11 класу
Дубовицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Кролевецької районної ради Сумської області
з української мови (17.01.2020 р.)
|
Учнів |
Початковий рівень |
Середній рівень |
Достатній рівень |
Високий рівень |
Середній бал |
|||||
Всіх |
Виконували роботу |
Учнів |
% |
Учнів |
% |
Учнів |
% |
Учнів |
% |
||
Моніторинг |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
100 |
0 |
0 |
7,8 |
І семестр |
5 |
5 |
0 |
0 |
1 |
20 |
4 |
80 |
0 |
0 |
6,8 |
Аналіз роботи моніторингу якості знань учнів 11 класу
Дубовицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Кролевецької районної ради Сумської області
з української мови від 17.01.2020 р.
Завдання |
Розділ. Які знання та вміння перевіряються |
Виконали Правильно (осіб) |
% виконання |
1 |
Орфоепія. Уміння наголошувати слова відповідно до орфоепічних норм. |
5 |
100 |
2 |
Будова слова. Розуміння значення суфіксів. |
5 |
100 |
3 |
Орфографія. Правильне написання (разом/окремо) похідних прислівників, сполучників та однозвучних з ними сполучень іменників з прийменниками, прислівника із часткою. |
4 |
80 |
4 |
Лексикологія. Розуміння значення слова |
5 |
100 |
5 |
Пунктуація. Відсутність коми між однорідними членами, пов’язаними єднальним сполучником і. |
5 |
100 |
6 |
Синтаксис. Уміння визначати члени речення, розпізнавати однорідні члени. |
5 |
100 |
7 |
Лексикологія. Уміння редагувати словосполучення, у яких допущена лексична помилка. |
5 |
100 |
8 |
Орфографія. Написання слів, у яких відбувається спрощення. |
5 |
100 |
9 |
Орфографія. Чергування у-в. |
1 |
20 |
10 |
Морфологія. Уміння правильно утворювати форми ступенів порівняння прикметників, розпізнавати помилки при утворенні таких форм. |
5 |
100 |
11 |
Морфологія. Уміння відрізняти правильні форми числівників від помилкових. |
1 |
20 |
12 |
Синтаксис. Уміння правильно утворювати речення з дієприслівниковим зворотом. |
1 |
20 |
13 |
Пунктуація. Розділові знаки в простому ускладненому реченні (коми та їх відсутність при відокремлених прикладках, обставинах, однорідних членах речення). |
0 |
0 |
14 |
Синтаксис. Уміння розрізняти складносурядне речення із-поміж інших речень. |
5 |
100 |
15 |
Фразеологія. Розуміння значення фразеологізмів, уміння добирати синоніми до них. |
3 |
60 |
16 |
Пунктуація. Уживання тире в простому та складному реченнях. |
1 |
20 |
17 |
Синтаксис. Розрізнення видів односкладних речень, уміння відрізняти неповне двоскладне речення від односкладних. |
1 |
20 |
18 |
Синтаксис. Уміння визначати синтаксичну роль інфінітивів. |
0 |
0 |
19 |
Морфологія. Розрізнення частин мови. |
0 |
0 |