A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дубовицька гімназія
Кролевецької міської ради

18.05.

Дата: 18.05.2020 11:27
Кількість переглядів: 428

самостійна робота

Вісімнадцяте травня

Самостійна робота

Моральні проблеми та їхнє осмислення в творі

«Коли відпочивають янголи»

Складання таблиці для характеристики Марсем

  1. Проаналізувавши всі ситуації, охарактеризуймо Марсем і визначимо, що стало причиною дитячої любові.

Риса Марсем

Ситуація, в якій риса проявилася

Чесність

Марсем не змогла обманути журі конкурсу і сказати, що основним чинником в педагогічній роботі є любов до дітей, адже вважала, що діти різні і в різних ситуаціях пробуджують різні почуття

Професійність

Уміла зацікавити дітей, заохотити до того чи іншого виду діяльності. Наприклад, діти в’язали мотузки на уроці трудового навчання, бо були впевнені, що так зможуть допомогти лицарям.

Похід в пащу Дракона для того, щоб навчити дітей поведінки в критичних ситуаціях

Лояльність

Марсем не вважала, що поламана дітьми дверна ручка є катастрофою, тим паче, що батьки її полагодять.

Доброта

Учитель погодилася взяти в клас Аліну, хоча на той момент він уже був переповнений.

Терпеливість

Маргарита Семенівна терпляче сприймає всі вибрики Кравчика, адже розуміє складність його життєвої ситуації.

Незламність

Незважаючи на ситуацію в сім’ї, яка склалася в її дитинстві, зуміла стати доброю людиною та стати професіоналом своєї справи

Креативність

Вміла вигадувати щось нове, цікаве, захопливе.

Справедливість

У кожній ситуації спочатку пробувала розібратися, а вже тоді діяти

  1. У своєму творі «Коли відпочивають янголи» авторка торкається безлічі проблем, серед яких найосновніші:

? проблема неповних сімей;

? проблема «батьків і дітей»;

? проблема зіткнення молодших школярів із дорослим життям;

? проблема виховання духовності, моральності у підростаючого покоління.

  1. Випишіть ці проблеми у зошит.
  2. Уважно прочитайте інформацію про сенс назви повісті.

Як вважала Марсем, кожна людина повинна прагнути виховувати в собі внутрішній стержень, вічні моральні цінності: розуміння, віру, терпіння, доброту, співпереживання, любов, допомогу ближньому. Якщо людина все  робить правильно, її ангели відлітають в інших важливих справах. Саме тому в світі стає менше на одну біду. Та коли людина чинить негоже, янголи  залишаються поруч, щоб уберегти від поганих вчинків. Не можна плутати крила янголів поганими справами, адже янгол відповідає за ваші дії.

  1. Підготуйтеся до підсумкової контрольної роботи.

 

Двадцять друге травня

Підсумкова контрольна робота

Виконайте завдання контрольної роботи, не переписуючи їх. Відповіді записуйте чітко та охайно. Виконавши всі завдання, перевірте роботу. Сфотографуйте, поклавши зошит із завданнями прямо перед собою, надішліть на перевірку до 27 травня.

 

Література XX-XXI ст. (Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (6 б.)

1. Хто Написав казку  «Маленький принц»?

А Мольєр; Б Джонн Донн;  В Антуан де Сент-Екзюпері; Г Барбара Космовська.

2. Улюбленим одягом Буби були:

А сукні;    Б джинси;    В шорти;   Г спідниці.

3. Де познайомилися Маленький принц і оповідач?

А на острові;   Б в саду;   В в пустелі;   Г в горах.

4. Що було найголовнішим для Джонатана?

А як долетіти до їжі; Б польоти; В повернутися до берега; Г зграя

5. Чому Джонатан хотів повернутися до своєї зграї?

А йому хотілося довести, що він виявився здібним;

Б він хотів поділитися тією правдою про польоти, яку знайшов;

В йому хотілося довести, що він досяг бездоганної майстерності в польоті;

Г він хотів зібрати тепер вже своїх учнів.

6. Ким була мати Буби?

А продавчинею;  Б перекладачем;  В письменницею; Г лікаркою.

7. «Усе, що мені треба – це…» Про які крила мріє Джонатан?

А сокола; Б альбатроса;  В пелікана;  Г кажана

8. Що трапилося з Джонатаном наприкінці твору?

А дізнався що таке небеса та любов;

Б дізнався що таке досконалість та мудрість;

В дізнався що таке швидкість і політ;

Г дізнався що таке висота й небо.

9. Хто був найкращим учнем Джонатана?

А Чіанг;  Б Флетчер;  В Саліван; Г Річард Бах

 

10. Який привід знайшла Буба, щоб повернути Адася?

А запросила його на концерт;  Б запросила його в кіно;  В запросила його позайматися фізикою; Г запросила на прогулянку в парк

  1. Куди сховала Буба підручник з фізики?

А на балкон; Б під подушку;  В до хлібниці; Г у холодильник

12. Справжнє ім’я Буби?

А Маргарита;   Б Барбара;    В Агнешка;  Г Беата.

 

Відкриті питання та завдання

13. Що таке притча?  ( за твором «Чайка Джонатан Лівінгстон») (0,5 б.)

14. Кому присвятив свою книжку Екзюпері «Маленький принц»? Чому?  (0,5 б.)

15.  Що або хто був найціннішим в житті маленького принца? Чому?  (0,5 б.)

16. Які проблеми порушені в творі Б. Космовської «Буба»? (1 б.)

17.  Що об’єднує (вподобання) двох авторів – Річарда Баха та Антуана де Сент-Екзюпері? (0,5 б.)

18. Яка паралель казки-притчі «Чайка Джонатан Лівінгстон» з біблійними оповіданнями про Ісуса Христа? (1 б.)

 

19. Дати розгорнуту відповідь на запитання (0,5 сторінки) – 2 бали

Чому Джонатана назвали «Сином Великої Чайки» або «дияволом»? Ким, на вашу думку, він був насправді?


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень