18.05.
самостійна робота
Вісімнадцяте травня
Самостійна робота
Правопис займенників
- Уважно опрацюйте таблицю написання займенників разом, окремо й через дефіс на с. 226.
- Вивчіть напам’ять, коли займенники пишуться окремо, разом, через дефіс.
- Перевірте, як ви засвоїли правило, виконавши вправу 521, с.226.
- Виконайте завдання вправи 522, с. 226.
- Пригадайте відмінювання питальних (відносних) займенників, с. 223 – 225. Виконайте вправу 523, с.226.
Дев’ятнадцяте травня
Самостійна робота
Правопис займенників
- Повторіть правило написання займенників разом, окремо і через дефіс.
- Виконайте вправу 524, с.226.
- Повторіть розряди займенників, с.214 та виконайте вправу 525, с. 227.
- Виконайте вправу 526, с. 227. Спочатку прочитайте текст уголос, потім випишіть всі займенники і визначте їх розряди за значенням. Не плутайте заперечні з неозначеними, а питальні з відносними. Пам’ятайте, що як – це не займенник, а прислівник.
Двадцяте травня
Самостійна робота
Повторення вивченого про займенник
- Повторіть вивчене про займенник, с.210 – 226.
- Виконайте тестові завдання для самоперевірки, вправа 527, с.227 -228.
- Підготуйтеся до підсумкової контрольної роботи . Повторіть прикметники, числівники, займенники.
Двадцять друге травня
Контрольна робота з української мови за ІІ семестр
Початковий і середній рівні (6 б)
1. Позначте твердження, яке є правильним:
а) прикметники змінюються за родами, числами відмінками;
б) прикметники мають рід, число, відмінок;
в) прикметники мають рід, змінюються за числами й відмінками;
г) прикметник – незмінювана частина мови.
2. Укажіть сполучення слів, у яких ужито короткі форми якісних прикметників:
а) зелен луг; б) повен кошик; в) темна ніч; г) ясне сонце.
3. Числівники за значенням поділяються на:
а) якісні, відносні й присвійні; б) назви істот і неістот; в) прості й складні;
г) кількісні й порядкові.
4. За будовою числівники поділяються на:
а) прості, складні й складені; б) якісні, відносні й присвійні;
в) тверді, м'які й мішані; г) кількісні, збірні, дробові.
5. У якому рядку всі слова є займенниками?
а) десь, хтось, всякий, ми; б) він, чорнявий, його, нам;
в) той, цей, пішов, наш, увесь; г) вона, чий, деякий, я.
6. 4. Вкажіть, у якому рядку знаходяться відносні займенники:
а) хто? що? який? чий? скільки?
б) той, цей, я, інший.
в) хто, що, який, чий, котрий.
г) мій, твій, він, вона, їх.
Достатній і високий рівні (6 б)
7. Записати прикметники, знявши риску.
Залізо/бетонний, чорно/земний, військово/повітряний, темно/ зелений, південно/український, легко/крилий, жовто/гарячий,водо/плавний, біло/крилий, яскраво/жовтий, п'яти/поверховий, червоно/гарячий, західно/європейський, м'ясо/молочний.
8. Записати займенники , розкриваючи дужки. Указати на групи займенників за значенням
(Аби)чим, (ні)скільки, ні(про)що, хтозна(від)чого, (де)чого, аби(з)ким, (ні)хто, (аби)якому, що(сь), (будь)якого, що(небудь), (на)якому(небудь), чий(небудь), (на)чому(небудь), (ні)в(якому), (де)чого, (ні)ким, ні(про)кого, казна(з)чим, (аби)чиїм, хтозна(на) кому, (ні)який, хто(сь), (будь)якому, хто(небудь), (про)який(небудь), чого(небудь), (для)чийого(небудь), (ні)на(чому), (будь)що.
9.Провідміняти кількісний числівник 1276
10. Визначте, до якої частини мови належать слова.
Нульовий, восьмий, трійко, удруге, півтора, обидві, мільярдер, двадцятка, одна шоста, розполовинити, сотий, кілька, одинадцятизначний, мільйон, третина, по-перше, поодинокий, подвоїти, десяток, мало, половина.
Відповіді записуйте чітко та охайно. Виконавши всі завдання, перевірте роботу. Сфотографуйте, поклавши зошит із завданнями прямо перед собою, надішліть на перевірку до 27 травня.