A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дубовицька гімназія
Кролевецької міської ради

07.04.

Дата: 07.04.2020 12:20
Кількість переглядів: 1460

Самостійна робота

Сьоме квітня

Контрольна робота з розділу "З української прози"

(творчість О. Довженка, Н. Бічуї, В.Дрозда)

Початковий та середній рівень (кожна правильна відповідь 0,5б.)

1. Моральний урок дідів з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» для молодих бійців полягав у тому, що

         А вони попалили всі човни й зірвали ворогові переправу

         Б перевернули човни й загинули разом із ворогами

         В зробили засідку й побили багато ворогів

         Г мужньо витримали знущання ворогів і не видали партизанів

2. Кого діди Платон і Савка ставили за приклад бійцям, що відступали?

        А Кармалюка                                            В своїх синів    

        Б Гонту, Залізняка                                  Г самих себе

3. Кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є

        А поєдинок на шпагах Юлька та Славка

        Б суд над Славком

        В привід хлопця, який назвався Беркутою, до дитячої кімнати міліції

        Г спізнення Славка на театральну виставу до Лілі

4. У невинуватість Славка вірили

       А тренер, Лілі

       Б Стефко та Юлько

       В класний керівник і директор школи

       Г інспектор дитячої кімнати міліції, Надія Григорівна

5. "Природною стихією" О. Довженка було:

       А малярство;                                        Б кіномистецтво;             

       В музичне мистецтво;                         Г вчителювання.

6. Твір "Ніч перед боєм" за жанром – це:

       А оповідання;                  Б роман;              В повість;            Г казка.

7. Хто переправляє солдатів через Десну:

       А дід Платон;                                      Б дід Савка;       

       В Петро Колодуб;                               Г дід Платон і дід Савка.

8. Що сталося з дідом Савкою і дідом Платоном:

       А залишилися живі;                       Б переїхали в інше місто;

       В нічого не змінилося;                  Г померли.

9. Найбільше кінь Шептало не любив

А їздити на базар, крутити колесо         Б ходити з усіма кіньми на водопій

В возити важкі вантажі — дрова, цеглу

 Г битися, штовхатися біля кормушки

9.  Кінь Шептало з оповідання В. Дрозда пишався

А своєю силою, красою, незвичайністю 

 Б тим, що він був чемпіоном з бігу

В своїми предками — цирковими кіньми 

Г тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким

10. Хто з учителів підтримував Славка Беркуту і став на його захист:

      А вчитель географії;                        Б вчитель історії;

      В вчитель хімії;                                Г вчитель біології.

11. Куди віднесли сороку з перебитим крилом герої повісті "Шпага Славка Беркути":

      А додому;                                             Б до сусіда;                    

      В до вчительки Надії Григорівни;                              Г до вчителя географії.

12. Хто з однокласників вирішив  помститися Славкові:

      А Стефко Вус;                                   Б Лілі Теслюк;

      В Юлько Ващук;                               Г Василь Лопух.

 

Достатній рівень (кожна правильна відповідь 1б.)

1. Установіть відповідність:            Герой  - Учинок

1.Славко Беркута                    А) Рятує сороку з переламаним крилом

2. Стефко Вус                          Б) Страждає через недовіру однокласників

3. Юлько Ващук                     В) Вірить у невинність Беркути

4. Лілі Теслюк                         Г) В міліції називає чуже прізвище замість свого

                                                  Д) Не боїться пити вино на вулиці.

2.     Яку науку намагався передати дід Платон солдатам, яких  перевозив?

3.     Продовжте речення.

Прикладом знеособлення людини є герой твору... Чому? Поясніть свою думку.

 

 

Високий рівень (правильна змістовна відповідь 3б.)

Напишіть твір-мініатюру ( 10 -12 речень, + 1-2 цитати) на одну з тем:

1.     Висловіть свої судження про необхідність виховання патріотизму. Можливо, воно не потрібне в нашому глобалізованому світі? (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм» та власними спостереженнями)

2.     Дід Платон і дід Савка – справжні патріоти і захисники рідної землі.

3.     "Шпага Славка Беркути" – повість про проблеми підлітків, їхню дружбу і зрадництво.

 

Десяте квітня

Самостійна робота

Позакласне читання

Іван Сенченко «Діамантовий берег»

  1. Знайти в Інтернеті й прочитати книгу Івана Сенченка «Діамантовий берег».
  2. Написати відгук про прочитану повість ( 12- 15 речень).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень